Rondo.cz vykazuje rekordní čísla na poli věrnostních a motivačních programů
Společnost Rondo.cz, která se zaměřuje na komplexní outsourcing věrnostních programů a spotřebitelských soutěží, dosáhla u několika partnerů rekordních čísel na poli věrnostních systemů vůbec. Nápad, který se zrodil v minulém roce a na trh vstoupil začátkem letošního roku, tak sklízí své ovoce. Rondo.cz využívá nyní již více než 50 firem zejména z retailu a e-commerce.
„Čísla nás velmi mile překvapila. Až takový úspěch u lidí a u zapojených partnerů jsme nečekali,“ říká zakladatel Rondo.cz Lukáš Vršecký. „Například u našeho partnera Království hraček Bambule a Sparkys jsme zajistili konverzní poměr 32 %, což je na kamenný obchod hodně zajímavé číslo. U některých e-shopů pak zajišťujeme dokonce 80% výsledek, což je také fantastický úspěch,” dodává.
Jak to celé funguje? Jedná se vlastně o komplexní outsourcing věrnostního systému a spotřebitelských soutěží, který má od začátku jasný cíl – přinášet radost a zábavu zákazníkům a jejich loajalitu pak zapojeným partnerům. Zákazník si u obchodníka, který je zapojen do systému Rondo.cz, nakoupí nějaký produkt nebo službu. Za tento nákup obdrží určitý počet herních bodů – tzv. rondonů. S těmito body přijde na internetové stránky www.rondo.cz, kde jsou mu připsány. V tu chvíli se dostává do hry o hodnotné ceny, nejnověji dokonce o osobní automobil Škoda Kodiaq.
Když má zákazník pozitivní spotřebitelský zážitek obohacený o radost ze hry, má tendenci nakupovat raději a častěji. Takto lze posílit motivaci k častějším nákupům určitých produktů, nákupům souvisejících produktů, nákupům nad určitou cenovou hladinu a také upřednostnění partnera Rondoc.z před konkurenčním obchodem. Motivace však nemusí být využita jen k nákupnímu chování, ale také například k výběru prodejcem preferovaného způsobu dopravy nebo platby, včasnému vyzvednutí zaslaného zboží a podobně.
„Častým problémem firem, které mají kamenné prodejny i e-shop je fakt, že neznají své zákazníky. K zákazníkům e-shopu již existuje dobrá cesta, ale v kamenných obchodech to tak není. Rondo.cz nabízí možnost, jak tyto zákazníky nasměrovat na internet a poskytnout prodejci svou digitální informaci. Od dubna tohoto roku probíhala v kamenných prodejnách Království hraček Bambule a Sparkys spotřebitelská soutěž Rondo.cz, jejíž výsledky byly tak výborné, že jsme nyní spustili ještě větší kampaň,” upřesňuje Lukáš Vršecký.
„Ve spolupráci s Rondem jsme si kladli za hlavní cíl zlepšit konverzní poměr lidí zapojených do věrnostního systému. Rondo naše očekávání mnohonásobně překročilo, když dosáhlo konverzního poměru 32 %. Možnost komunikace s našimi zákazníky je pro další období klíčová,“ říká Miloš Adámek, kreativní ředitel Království hraček Bambule a Sparkys.
„Od začátku se soustředíme na optimalizaci celé uživatelské cesty, od získání bodů do hry až po další nákup u partnera. Pro získávání co nejvíce loajálních lidí je důležité, aby si hru vyzkoušeli a věděli, že šanci na výhru má opravdu každý. Rondo dialog, který slouží pro zapojení lidí do hry, se nám v online prostředí podařilo optimalizovat na 80 %,“ říká Lukáš Vršecký.
Sekundárním efektem je pro partnery také získání mnoha zajímavých informací o chování a preferencích zákazníků. Počet uživatelů Rondo.cz rychle roste, nyní jich je již 290 000.